Mikor érdemes tanácsot kérni szakembertől?
- Ha nem tudod kik az ideális ügyfeleid
- Erőforrás hiányos a vállakozásod
- Időhiány
- Munkaerőhiány
- Pénzhiány
- Tudáshiány
- Kevés ügyfél és árbevétel
- Vállalat leggyakoribb kihívása, új ügyfelek szerzése és a régiek megtartása, melyek nélkül lehetetlen a vállalkozást bővíteni
- Érdeklődőből nem válik vásárló
- Nem megfelelő minőségű ügyfél és értékesítési folyamatok
- Marketing fókusz hiánya
MEGOLDÁSOK
Egyedi nagyméretű homlokzati reklámfelületek,
melyek városok forgalmas útszakaszain és terein megtalálhatóak
Nagyméretű nyomtatott hirdetés, mely a legnagyobb számú célzott megjelenés országosan
Tömegközlekedők legjobb elérésére szolgáló felület
Tömegközlekedési eszközökön elhelyezett mozgó reklámforma
Megrendelt kampányok kreatív tervezése, kivitelezése és gyártását segítek megvalósítani
Megrendelt kampányok kreatív tervezése, kivitelezése és gyártását segítek megvalósítani
Megrendelt kampányok kreatív tervezése, kivitelezése és gyártását segítek megvalósítani
PPC, SEO, Social média, Weboldal, Stratégia
A legjobban mérhető és célcsoportra célzott kampány típusok, a legnépszerűbb és egyben a legdinamikusabban fejlődő megjelenési lehetőségek egyvelege
Napi-, heti- vagy havilapok országosan vagy regionálisan tervezhető megjelenések, vizuálisan és tartalmi PR cikk formába öntve
Kutatás, elemzés és logika mentén tervezhető stratégia alkotható, mely megmutatja a megfelelő marketing eszközök használatát és várható eredmények trendjeit
Hogy zajlik a közös munka?
1. KONZULTÁCIÓ
Személyes vagy online meeting keretében átbeszéljük és meghatározzuk a céljaitokat:
- Kiket, mikor, hol, hogyan és mennyiért?
- Célcsoport azaz ideális vevők meghatározása
- Reklámcélok és reklámüzenetek meghatátozása (mit akarunk elérni az adott kampánnyal)
- Piaci résztvevők
2. MARKETING TERV ÉS STRATÉGIA
- Piackutatás, pozícionálás és versenytárselemzés
- Célközönség médiafogyasztási szokásainak kutatása
- Kampányidőszak cselekvési terv készítése
- Ajánlatok bekérése
- Akcióterv elkészítése
3. KAMPÁNY MEGRENDELÉSE ÉS INDÍTÁSA
- Kampányterv elküldése és annak többkörös finomítása
- Végleges kampányterv elfogadását követően a kampány megrendelése következik
- Kampányelemek anyagleadási terv felállítása
4. KIVITELEZÉS ÉS ELEMZÉS
- Külsős szakemberek és médiumok összehangolt munkafolyamatok lebonyolítása
- Médiafelületek levásárlása és menedzselése
- Kampány utóhatásainak az elemzése és kiértékelése
Vedd fel velem a kapcsolatot
© 2023 Media Advisor Kft. | Impresszum | Adatvédelem | Általános Szerződési Feltételek